کد مطلب:314417 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:188

پس از گذشت سال ها از توجهات حضرت ابوالفضل العباس صاحب فرزند شدند
بنا به درخواست نویسنده و مؤلف محترم جناب آقای ربانی خلخالی زید توفیقه این چند سطر را تقدیم می دارم. باشد تا از ثواب آن كار عظیم و مفید بهره ای نیز نصیب حقیر شود.

قطعا پس از هر ازدواج اولین چیزی كه والدین به قصد طبیعی انتظار آن را می كشند تولد یك فرزند است اما در سال های پیش كه یكی از هنرمندان اهل قلم از معرفی وی معذورم مدتی ازدواج كرده بود به نظر می رسید به این انتظار طبیعی نباید بنشیند و ماجرا به همین نكته بر می گردد بلافاصله آستین ها بالا زده شد و تمامی مراحل



[ صفحه 357]



مراجعات و معالجات پزشكی در داخل انجام گرفت اما نتیجه منفی بود سپس سفر به خارج از مرز به آمریكا تا شاید قدرت انسان قرن بیستم حلال مشكل باشد. اما باز نتیجه همان بود و این انسان از همه علل مادی ناامید، در می یابد علل العمل جای دیگری است. آری با توسل به درگاه باب الحوائج و درخواست از خداوند با واسطه ی قمر بنی هاشم علیه السلام پس از گذشت سال ها از ازدواج خداوند پسری به ایشان عطا فرمود و بدین ترتیب خانواده ای آن چنان مجذوب اهل بیت علیهم السلام می شوند كه عكس انتظار همگان نام مبارك حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام را انتخاب می نمایند. و بدین ترتیب یكی از معجزات و كرامات حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام به وقوع می پیوندد تا گروهی اهل هدایت شوند و قطعا اگر ما نیز متوسل به ایشان باشیم هدایت و شفاعتشان نصیب ما می گردد انشاء الله تعالی، و السلام.

محسن اصلانی

1 / 2 / 80 شمسی